mercredi, janvier 19, 2005

Finally!

Kepada Fee: Aku tergila-gilakan ini lagu seperti mana aku tergila-gilakan lelaki yang berlakon sebagai Kamal dekat cerita Salina, 7.30pm TV3! Aku nak seorang lelaki yang exactly macam dia, boleh tak? Ko ade ciri2 tu??? Hihihih! (I am deeply in love with that character...*haiz*)


Sutera Asmara Timur


Biru saujana ini
Merah semangat kita
Dalam dirimu nampak diriku
Alpa lantaran
Syukur segala
Rantai erat saudara

Nada merah membakar diri
Kesejukan jauh meradang
Sentuhan ini hala yang sunyi
Belum lewat jelang
Gelap nan hiba
Satu ketika nanti

Asmara timurnya gementar
Menakluki hasrat yang terpendam
Beribu batu kujejaki
Ke sempadannya

( 1 )
Mulanya... aku menanti malam
Siang yang tak menjelang
Rasanya kelihatan
Mestikah... aku berlalu pergi
Simpang penuhi jalan
Resah pun sudah hilang oh

Satu ketika nanti
Sehingga berat rasa hatinya
Kehendak kita tak tercapai
Lantaran halang yang berbagai
Arus deras bawa suara

( ulang 1 2X )

Oh... oh...

Aucun commentaire: